Τις προάλλες ειχα βγει με τους φίλους μου..


αντροπαρέα
καταλαβαίνετε..!!
Υποσχέθηκα στην γυναίκα μου, οτι
θα είμαι σπίτι τα μεσάνυχτα.. όμως
με καλή παρέα και μπολικες μπύρες,
η ώρα περνάει χωρίς να το
καταλάβεις.
Έτσι, εντελώς λιώμα έφτασα στο
σπίτι κατα τις 3 το πρωί.
Με το που κλείνω την πόρτα,
ακούω το ρολόι με τον Κούκο να
χτυπάει την ώρα...
Αμέσως συμπλήρωσα άλλα 9 "κου-
κου" και πήγα ευχαριστημένος για
ύπνο.
Το πρωί, η γυναίκα μου, με ρώτησε
τι ώρα ήρθα και φυσικά της είπα
"τα μεσάνυχτα".
- Α, ωραία, πέρασες καλά; Σήμερα
θα πρέπει να πάω να πάρω ένα
άλλο ρολόι με κούκο, γιατί αυτό
που έχουμε χάλασε, λέει η γυναίκα
μου με ειρωνικό υφάκι.
- Μπα, την ρώτησα, τι έπαθε αυτό;
- Να, χτες το βράδυ ο κούκος
χτύπησε τρείς φορές, είπε "σκατά,
την γαμ@σαμε", χτύπησε άλλες
τέσσερεις, καθάρισε τον λαιμό του,
χτύπησε άλλες τρείς, έβηξε, χτύπησε
άλλες δύο, σκόνταψε επάνω στο
τραπεζάκι και έκλασε!