Απλές και καθημερινές ατάκες.

1) Ερώτηση: Στο σεξ που σου αρέσει να είσαι;
Απάντηση: Στη μέση …..
2) Ερώτηση: Τι κάνεις στο πρώτο ραντεβού;
Απάντηση: Στο πρώτο σεξ…..στο δεύτερο την πάπια……
3)Ερώτηση: Με το ποτό δεν πέφτουν οι αναστολές;
Απάντηση: Ναι, για σας που έχετε….(χαχαχαχα)
Για την Ειλικρίνεια
Γυναίκα: Αγάπη μου πάχυνα?
Άντρας:Οχι μωρό μου,κούκλα είσαι..
Γυναίκα:Μα όχι,έγινα σαν βόδι,έκανα κώλο,μπούτια,πώπω…χάλια…
Άντρας:Οχι ρε μωράκι μου,είσαι πιο ωραία από ποτέ..
Γυναίκα:Μην επιμένεις…Πάχυνα…
Άντρας:Ε,καλά…Μπορεί να πήρες κανένα κιλάκι ..σιγά…
Γυναίκα:ΤΙΙΙΙΙ???Με θεωρείς χοντρή? τέρας? γουρούνα?…
(και εδώ μπαίνουν τα κλάματα….)
2.Αγάπη
Γυναίκα:Μωρό μου μ’ αγαπάς?
Άντρας:Βεβαια μωρό μου…
Γυναίκα:Ναι αλλά δεν μου το λες…
Άντρας:Τώρα δεν στο είπα αγάπη μου?
Γυναίκα:Σε ρώτησα..Αν δεν σε ρωτούσα?
Άντρας:Μα σ’ αγαπάω ρε ψυχή μου..
Γυναίκα:Οχι δεν μ’αγαπααααααας…..(και πάλι κλάματα…)