Ένας βιομήχανος που είχε πάει ταξίδι στο εξωτερικό, παίρνει τηλέφωνο σπίτι του.

- «Τι γίνεται ρε John στο σπίτι;»
- «Τίποτα σπουδαίο κύριε. Αααα! ξέχασα. Έσπασε το βάζο πάνω στο τραπέζι!»
- «Τι; Και πώς έγινε αυτό;»
- «Να, καθώς ο σκύλος σας έπαιρνε φόρα, για να πηδήξει από το τον 5ο όροφο, το έριξε κάτω και το έσπασε.»
- «Τι; Μα ο αγαπημένος μου σκύλος, ποτέ δεν είχε πηδήξει από το μπαλκόνι. Πώς κι έτσι;»
- «Να, είδε τη φωτιά που είχε αρπάξει το σπίτι σας και πήδηξε για να σωθεί!»
- «Τι; Το σπίτι μου πήρε φωτιά; Μα πώς έγινε αυτό;»
- «Να, βλέπετε πήρε το εργοστάσιό σας δίπλα φωτιά. Και ξέρετε τώρα πόσο εύκολα μεταδίδεται.»
- «Τι; Μα πώς πήρε φωτιά;»
- «Από τα κεριά!»
- «Ποια κεριά; Εγώ ποτέ δεν είχα κεριά»!
- «Μα, από την κηδεία της γυναίκας σας, κύριε.»
- «Τι; Η αγαπημένη μου γυναικούλα; Μόνο 35 χρονών ήτανε. Πώς έγινε;»
- «Δεν άντεξε το σοκ η καημένη…»
- «Ποιο σοκ;»
- «Μα, του θανάτου του γιου σας φυσικά.»
- «Τι; Του θανάτου του γιου μου; Του αγαπημένου μου γιου; Μα πώς έγινε αυτό;»
- «Να, τον πάτησε ένα αυτοκίνητο όπως έτρεχε.»…
- «Ένα αμάξι; Και γιατί έτρεχε;»
- «Για να βγει από το εξοχικό σας που γκρεμιζόταν, λόγω ενός μεγάλου σεισμού. Πάντως η κόρη σας δεν γλύτωσε από αυτό το σεισμό.»
- «Αχ! Κανένα θετικό νέο δεν έχεις να μου πεις.»
- «Θετικό; Δύσκολα πράγματα ζητάτε κύριε. Α! ναι. Θυμάστε κάτι εξετάσεις για AIDS που είχατε κάνει πριν φύγετε;»
- «Ναι, τι έγινε;»
- «Θετικές βγήκαν.»