Ατάκες για Χυλόπιτες που χρησιμοποιούν οι Γυναίκες:

1. Σε βλέπω σαν αδελφό μου…
2. Είσαι πολύ καλό παιδί…
3. Δεν με ελκύεις με αυτόν τον τρόπο…
4. Η ζωή μου είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη αυτήν την εποχή…
5. Είμαι ακόμη κολλημένη με τον πρώην μου..
6. Βρήκες την κατάλληλη Γυναίκα την λάθος στιγμή…
7. Δεν βγαίνω ραντεβού με άνδρες από την δουλειά μου…
8. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω…
9. Ασχολούμαι με την καριέρα μου…
10. Δεν θέλω να δεσμευτώ…
11. Ας μείνουμε φίλοι…
12. Δεν μπορώ γιατί έχω πολύ διάβασμα αυτήν την εποχή…
13. Ξέρεις είμαι γενικά σε περίεργη φάση…
14. Δεν είμαι αυτή που νομίζεις…
15. Γνωριζόμαστε λίγο καιρό και δεν σε ξέρω καλά…
16. Γιατί να χαλάσουμε την φιλία μας;…
17. Όχι ότι δεν μ’αρέσεις αλλά είμαι τώρα αλλού.
18. Έχω πληγωθεί στο παρελθόν…
19. Δεν είσαι ο τύπος μου…
20. Χρειάζομαι λίγο χρόνο…

Πηγή http://www.poly-gelio.gr/%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%ba%ce%b5%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%87%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%80%ce%b9%cf%84%ce%b1/