Αστυνομική έφοδος σε ένα οίκο ανοχής .



Όλες τις κοπελες από τον οίκο ανοχής , τις βγάζουν έξω στον δρόμο, τις βάζουν στην σειρά, και αρχίζουν τον έλεγχο των στοιχείων τους.

Την ίδια ώρα , από την περιοχή περνούσε μια γιαγιά που αναγνώρισε ανάμεσα στις κοπέλες την ανιψιά της και πήγε προς αυτήν :

- Τι κάνεις κορίτσι μου εδώ ; Γιατί περιμένεις στην ουρά ;

- Να… , γιαγιά, … ξέρεις, ……. άκουσα ότι θα μοιράσουν δωρεάν πορτοκάλια ...

- Αλήθεια αγάπη μου;
Λοιπόν θα κάτσω και εγώ στην σειρά μαζί σου,
θα ήθελα να φάω μερικά ...

Κάποια στιγμή φθάνουν οι μπάτσοι , που έκαναν τον έλεγχο, εκεί που στεκόταν η γιαγιά.

Ο ένας από αυτούς αμέσως αναρωτήθηκε :

- Θεέ μου, έζησα για να το δω και αυτό !
Γιαγιά , στην ηλικία σας, μπορείτε ακόμη να το κάνετε;

Η γιαγιά, έκπληκτη, του απαντά:

- Ναι, γιατί να μην μπορώ παιδάκι μου,
βγάζω την μασέλα μου και τα πιπιλίζω !.............