Μερικές από τις «φράσεις που χάνονται»:


  • Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο δυνατό
  • Ο Συνασπισμός θα δώσει μάχη για να μπει στη Βουλή
  • Μην ανησυχείς ξέρω έναν γραμματέα του Τσοχατζόπουλου, θα το κανονίσει αυτός
  • Σιγά ρε μ@@@@α σε λίγο θα μου πεις πως θα κάνουν κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία με το ΠΑΣΟΚ
  • ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τα δύο μεγάλα κόμματα
  • Εδώ βλέπω ένα ντοκιμαντέρ στην ΕΡΤ
  • Δεν μπορώ ρε, δουλεύω αύριο
  • Σήμερα κερνάω εγώ
  • Δεν χρωστάω, τα έχω όλα πληρωμένα
  • Σε επίπεδα πληθωρισμού και φέτος οι αυξήσεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
  • Γίνε δάσκαλος να βολευτείς
  • Ένα κιλό κρέας παρακαλώ. -είναι ενάμιση να το αφήσω? - Ναι βρε άστο...
  • Φίλε μου, να αγοράσεις ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου. Εγγύηση.
  • Μπες στο δημόσιο, μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει θα πέφτει ο μισθός
  • Πήγαινε επαλ παιδί μου να μάθεις μια τέχνη
  • Αντε αγόρι μου να μπεις στο δημόσιο να εξασφαλιστείς κι εσύ