Η παντρεμένη σύζυγος σηκώνει το ακουστικό και ακούει με ανακούφιση την πιο γλυκιά φωνή που θα μπορούσε να ακούσει εκείνη την στιγμή.


- Πώς είσαι γλυκιά μου κοπέλα; Πώς τα περνάς σήμερα κορίτσι μου;
- Ω, Μαμά, ψιθυρίζει η κοπέλα, μη μπορώντας να κρατήσει τα δάκρυά της.

Είχα μια τόσο άσχημη μέρα. Το μωρό δεν τρώει και κλαίει συνεχώς, το πλυντήριο έχει χαλάσει, δεν προλαβαίνω να πάω για ψώνια, και δεν φτάνουν όλα αυτά, έχω στραμπουλίξει τον αστράγαλό μου και δεν μπορώ να καθαρίσω το σπίτι. Και σαν να μην είναι αρκετά όλα αυτά, έχουμε καλέσει και άλλα δυο ζευγάρια για φαγητό απόψε το βράδυ. Πώς θα τα προλάβω όλα αυτά, μαμά; Μπορείς να μου πεις;
Η μητέρα λυπήθηκε που η κόρη της παιδεύεται τόσο και αποφάσισε να την βοηθήσει.
- Μην ανησυχείς γλυκιά μου. Κάθισε, ξεκουράσου και σε μισή ωρίτσα θα είμαι εκεί. Θα σου ψωνίσω, θα καθαρίσω το σπίτι και θα μαγειρέψω το δείπνο αντί για σένα. Θα ταΐσω το παιδί και θα καλέσω και έναν τεχνίτη, που θα σου φτιάξει το πλυντήριο αμέσως. Μόνο, σταμάτα να κλαις σε παρακαλώ. Εγώ θα τα τακτοποιήσω όλα. Μάλιστα, τώρα αμέσως, θα τηλεφωνήσω στον Στέλιο, στο γραφείο, για να του πω να έρθει αμέσως στο σπίτι να σε βοηθήσει.
- Τον Κώστα; Ποιόν Στέλιο;
- Μα τον Στέλιο, τον άντρα σου!! Μισό λεπτό παρακαλώ… Αυτό δεν είναι το 5879956;
- Οχι… αυτό είναι το 5879957. -
- Ωωωω, χίλια συγγνώμη, θα έκανα λάθος στο νούμερο…
Μια μικρή παύση και η σύζυγος λέει:
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έρθεις τώρα;;;;