Ένας κατάδικος, 1.85, 140 κιλά


γυμνασμένος, καταφέρνει να αποδράσει από τη φυλακή που τον κρατούσαν για 10 χρόνια για φόνο που είχε κάνει με τα χέρια του. Βρίσκει τον φίλο στο κρεββάτι με την γυναίκα του... Τον πιάνει, τον πετάει από το κρεβάτι και τον δένει σε μία καρέκλα.Δένει τη γυναίκα στο κρεβάτι και πέφτει πάνω της. Την φιλάει στον λαιμό και στη συνέχεια σηκώνεται και μπαίνει στο μπάνιο.

Ο φίλος δεμένος στην καρέκλα λέει φοβισμένος στην γκόμενα:
-Κοίτα, αυτός ο τύπος είναι εγκληματίας, πρέπει να την έχει κοπανήσει από τη φυλακή, είδες τα ρούχα του; Είναι ρούχα φυλακισμένου. Πιθανό να μην έχει δει γυναίκα πολλά χρόνια. Τον είδα πως φίλαγε το λαιμό σου!
Αν σου ζητήσει σεξ, μην αντισταθείς, μη πεις όχι, μη παραπονεθείς, γιατί μπορεί να μας σκοτώσει και τους δύο. Δώσ' του ότι σου ζητήσει. Δωσ' του ικανοποίηση, μη κινδυνέψουμε. Μη τον θυμώσεις! Να φανείς δυνατή γλυκιά μου. Σ' αγαπάω πολύ!

Και η τύπισα του απαντάει:
- Αυτός είναι ο άντρας μου. Δε φίλαγε το λαιμό μου ρε μωρό μου. Μου ψυθίριζε στο αυτί ότι σε βρίσκει πολύ σέξυ και με ρώτησε αν υπάρχει βαζελίνη στο μπάνιο. Να φανείς δυνατός χρυσέ μου.
...και εγώ σ' αγαπάω πολύ...!!!