και όλα τα παιδάκια έχουν μαζευτεί γύρω από την έδρα. Στη μέση ο βάτραχος.
Η δασκάλα κόβει το ένα από τα τέσσερα πόδια του βατράχου και λέει: -Πήδα βάτραχε! (Ο βάτραχος πηδάει). Τι συμπέρασμα βγάζουμε Αννούλα;
-Όταν κόβουμε το ένα από τα τέσσερα πόδια του βατράχου, ο βάτραχος μπορεί ακόμα να πηδήξει.
Η δασκάλα κόβει και το άλλο πόδι του βατράχου.
-Πήδα βάτραχε! (Ο βάτραχος πηδάει.) Τι συμπέρασμα βγάζουμε Δημητράκη; -Όταν κόβουμε και τα δύο από τα τέσσερα πόδια του βατράχου, εκείνος μπορεί ακόμα να πηδήξει. Η δασκάλα κόβει και το τρίτο πόδι του βατράχου.
-Πήδα βάτραχε! (Ο βάτραχος πηδάει.) Τι συμπέρασμα βγάζουμε Γιαννάκη; -Βγάζουμε το συμπέρασμα κυρία, ότι όταν κόβουμε και τα τρία πόδια του βατράχου, εκείνος, ακόμα και με το ένα του πόδι μπορεί να πηδήξει. Η κυρία κόβει και το τέταρτο και τελευταίο πόδι του βατράχου, και λέει: -Πήδα βάτραχε! (Τίποτα ο βάτραχος...) -Πήδα βάτραχε! (Τίποτα ο βάτραχος...)
Τι συμπέρασμα βγάζουμε Τοτέ; -Όταν κόβουμε και τα τέσσερα πόδια του βατράχου, o βάτραχος κουφαίνεται!!