Μπαίνει ο Σπύρος σπίτι του μετά τη δουλειά πτώμα στην κούραση.

Πριν προλάβει να κλείσει την πόρτα πίσω του φωνάζει στη γυναίκα του:
-Γυναίκα! Έλα πάρε μου μια πίπα ΤΩΡΑ! Δεν αντέχω!
-Μα τι λες τώρα Σπύρο; Tι έπαθες; Πως μιλάς έτσι;
-Έλα σου λέω και δεν αντέχω!
-Μα κάτσε να πούμε ένα γειά! Να μιλήσουμε λίγο!
-Γυναίκα άσε τις παπαριές και έλα σου λέω!
-Μα Σπύρο έχω και τη σπανακόπιτα στο φούρνο! Θα καεί!
-Γάμησέ την τη σπανακόπιτα ρε παιδί μου και τσακίσου! Λέει ο Σπύρος και κατεβάζει το παντελόνι.
-Τουλάχιστον έλα στη κουζίνα να έχω το νου μου στο φούρνο!
Πάνε λοιπόν στην κουζίνα,αρχίζουν τη ''δουλεία'',η γυναίκα ρίχνει και κλεφτές ματιές στο φούρνο.Κάποια στιγμή απλώνει το χέρι και τον κλείνει κιόλας.''Τελειώνει'' και ο Σπύρος και ανακουφισμένος αράζει στην καρέκλα.Βγάζει τη σπανακόπιτα η γυναίκα του απ' το φούρνο,τρώει ο Σπύρος,και όλα καλά.
Ηθικό δίδαγμα:Και η πίπα ολόκληρη και ο Σπύρος χορτάτος..