Ρήσεις

-Αν δεν μπορείς να αποφύγεις έναν βιασμό απόλαυσέ τον! -Η ζωή είναι ένα αγγούρι, άλλος το τρώει και ζορίζεται, άλλος το τρώει και δροσίζεται… 

-Φάτε σκατά. Δεν είναι δυνατόν τόσα δισεκατομμύρια μύγες να μην ξέρουν τι κάνουν. -Πάνω από τρία τινάγματα θεωρείται μαλακία. 

-Φέρτε μου ένα μαντολάτο για να δείτε πώς πεινώ. 

-Έπιασα την ζωή απ’ τα μαλλιά αλλά φορούσε περούκα. 

-Όποιος είναι πολύ μορφωμένος είναι παραμορφωμένος. 

-Όποιος βιάζεται βρίσκει την καλύτερη θέση. 

-Όλοι είμαστε ίσοι. Απλώς μερικοί είναι πιο ίσοι από τους άλλους! 

-Ο κόσμος καταστρέφεται απ' την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα… 

-Ο θάνατος είναι κληρονομικός! 

-Μην προσπαθείς να μάθεις ένα γουρούνι να τραγουδάει. Χάνεις τον καιρό σου και ενοχλείς το γουρούνι. 

-Μη χαμογελάτε, φαίνονται τα απαίσια δόντια σας… 

-Κουμουνιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο. -Ήταν σκληρός και τον έλεγαν Βιτάμ… 

-Δεν θα πεθάνουμε ποτέ μωρή κουφάλα νεκροθάφτη !!!! 

-Η στειρότητα τελικά είναι κληρονομική. 

-Η ζωή είναι ένας κώλος, γάμησε τον προτού σε χέσει… 

-Ευνούχοι ενωθείτε. Δεν έχετε τίποτα να χάσετε. 

-Είμαι ένα απλός συνηθισμένος άνθρωπος, μόνο που είμαι λίγο πιο ωραίος από εσάς, και λίγο πιο έξυπνος από εσάς, και λίγο πιο δυνατός από εσάς, όπως είμαι και λίγο πιο πλούσιος από εσάς και σίγουρα βέβαια είμαι πολύ καλύτερος ψεύτης από εσάς. 

-Αν χρησιμοποιήσετε το σαπούνι, μετά πλύνετε καλά τα χέρια σας. 

-Αν τα σκατά είχαν αξία οι φτωχοί δεν θα είχαν κώλο… 

-Αν τα λάθη διδάσκουν τότε έχω μια καταπληκτική μόρφωση. 

-Αν δεν μπορείς να βρεις λύση βρες άλλο πρόβλημα. 

-Όσοι δεν μπορούν να δημιουργήσουν πράγματα γίνονται δάσκαλοι και τα διδάσκουν, όσοι δεν μπορούν ούτε να διδάξουν, διδάσκουν γυμναστική. 

-Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, τα λεφτά ΕΙΝΑΙ ευτυχία. 

-Μπορώ να αντισταθώ στα πάντα, εκτός από τη σαχλαμάρα! 

-Θέλω να βγω από το αδιέξοδο της ζωής αλλά δεν θυμάμαι πώς μπήκα. 

-Ο μόνος τρόπος να απαλλαγείς από έναν πειρασμό είναι να ενδώσεις. 

-Δεν είσαι τόσο άσχημος, αρκεί να κλείσω τα μάτια και να μη σε κοιτάζω. 

-Ένας πραγματικός φίλος σε μαχαιρώνει πάντα από μπροστά.