Παει ενας τυπος στον παπα της περιοχης για να εξομολογηθει


- Πατερ .. ΑΜΑΡΤΗΣΑ!!
- Πες μου τεκνον μου τι αμαρτιες εχεις κανει;;
- Εε να πατερ μου.. Πηγα στο σπιτι της κουμπαρας μου, που ειχαμε συνεννοηθει να παμε για τρεξιμο.. Αλλα , εκει ηταν η μεγαλη της αδερφη.. Εε να , μονος εγω , μονη αυτη δεν αργησε να γινει το κακο..!!
- Εε καλα βρε τεκνον μου, με την μεγαλη της αδερφη βρηκες να πας;;
- Και σαν να μην ηταν μονο αυτο πατερ μου , παω την επομενη μερα.. και ηταν η μικρη της αδερφη, εε να .. Μονος εγω , μονη αυτη .. εγινε το κακο!!
(ο παπας ειχε μεινει ΑΝΑΥΔΟΣ)
- Πω πω τεκνον μου .. εχεις κανει μεγαλα αμαρτηματα, δεν ξερω αμα θα σε συγχωρεσει ο Κυριος!
- Πατερ μου επισης εχω να σας πω κατι ακομα .. Την τελευταια μερα πηγα για τρεξιμο και ηταν η κουμπαρα μου εκει.. ΕΕ να , μονος εγω , μονη αυτη.. Εγινε το κακο!!
(σε καποια φαση σηκονεται ο παπας και κρυβεται)
- Πατερ μου , γιατι κρυφτηκατε ...
- Ναι, ναι! Τα ξερω αυτα.. Μονος εγω , μονος εσυ.. ασε μην γινει καμια μαλακια!!!