Eνα παντρεμενο ζευγαρι γυρω στα 60 γιορταζει την 30η επετειο γαμου


σε ενα ρομαντικο και ομορφο εστιατοριο.Ξαφνικα μια νεραιδα εμφανιζεται μπροστα τους λεγοντας....

-Εισαστε ενα εξαιρετικο ζευγαρι και επειδη αγαπατε πραγματικα ο ενας τον αλλον θα πραγματοποιησω μια ευχη απο τον καθενα σας. -Εγω θελω να ταξιδεψω ολο τον κοσμο με τον αξιολατρευτο αντρα μου,λεει η γυναικα.

Η νεραιδα κουναει το ραβδακι και παφ!!!...να δυο εισητηρια για κρουαζιερα.Τοτε λεει ο αντρας...

-Λοιπον ολα αυτα ειναι πολυ ρομαντικα αλλα ευκαιρια σαν αυτη δε θα ξαναρθει.Με συγχωρεις καλη μου γυναικα αλλα η ευχη μου ειναι να εχω μια γυναικα 30 χρονια μικροτερη απο μενα.

Η γυναικα και η νεραιδα απογοητευονται βαθυτατα αλλα η ευχη ειναι ευχη και η νεραιδα πρεπει να την πραγματοποιησει .Ετσι η νεραιδα κουναει το ραβδακι και παφ!!!....ο αντρας γινεται 90 χρονων