Ήταν μια φορά δυο φίλοι ο Κωστής και ο Παύλος

Περπατούσαν στο δρόμο μαζί και γυρνάει ο Κωστής και λέει στον Παύλο:
- Ρε συ να σου πω.
- Πες το ρε τι έγινε;
- Να. Έβγαλα κάτι πρασινάδια στο πέος μου!
- Ασε άσε και εγώ έβγαλα κάτι κοκκινάδια!
- Τι λες ρε σοβαρά;
- Ναι ναι άσε.
- Δεν πάμε λεω εγώ μαζί σε έναν γιατρό να μας εξετάσει;
- Να σου πω, δεν είναι κακή ιδέα.
Τελικά πηγαίνουν στο γιατρό.
- Καλημέρα γιατρέ, λέει ο Παύλος.
- Καλημέρα γιατρε, λέει ο Κωστής.
- Καλημέρα σας, λέει και ο γιατρός. Τι μπορώ να κάνω για σας;
- Κωστής: Γιατρέ ο φίλος μου και εγώ έχουμε ένα σοβαρό πρόβλημα. Εγώ έχω κάτι κοκκιναδια στο πέος μου και αυτός έχει κάτι πρασινάδια. Τι να κάνουμε γιατρέ;
- Μάλιστα για κατέβασε το παντελόνι σου να δω λίγο.
Κατεβάζει και ο Κωστής το παντελόνι του και ξαφνικά ο γιατρός κάνει:
- Μμμμμμμμ!
- Κωστής: Σίναι σοβαρά γιατρέ;
- Γιατρός: Όχι όχι μην ανησυχείς πάρε αυτό το σαμπουάν και να πλένεσαι καθημερινά.
- Παύλος: Σγώ γιατρέ;
- Γιατρος: Εσύ είπαμε είσαι με τα πρασινάδια έτσι;
- Παύλος: Ναι ναι γιατρε.
- Γιατρός: Για κατέβασε και εσύ το παντελόνι σου να δω!
Ε κατεβάζει και ο Παύλος το παντελόνι του και μετά από λίγο ακούγετε πάλι από το γιατρό.
- Χμμμμμμμ
- Παύλος: Είναι πολύ σοβαρά γιατρέ;
- Γιατρός: Πάρε αυτό το σαμπουάν και να πλένεσαι καθημερινά.
Έτσι οι δύο φίλοι έφυγαν.
Μετά από λίγο καιρό ξανασυναντιούνται. Λέει ο Κωστής στον Παύλο:
- Τι έγινε ρε; Εντάξει με το σαμπουάν;
- Όχι μωρε τίποτα, λέει με ταλαιπωρημένο ύφος ο Παύλος.
- Γιατί μωρέ εμένα μου έφυγαν τα κοκκινάδια, λέει με ύφος ευχαρίστησης ο Κωστής.
- Πήγα και άλλες φορές στο γιατρό και δοκίμασα 2-3 ακόμα σαμπουάν.
- Ε και τι εγινε;
- Να θα ξαναπάω τώρα να δούμε τι θα μου πει πάλι.
- Αντε άντε καλό κουράγιο τα λεμε.
Ε πάει για πολλοστή φορά ο Παύλος πάλι στο γιατρό και ακολουθεί η παρακάτω συζήτηση:
- Καλημέρα γιατρέ.
- Καλημέρα σου Παύλο. Καφεδάκι να κεράσω;
- Όχι όχι γιατρέ. Τα πρασινάδια ακόμα να μου φύγουν ενώ του Κωστή του έφυγαν αμέσως.
- Αχ βρε Παύλο εσύ ακόμα να καταλάβεις;
- Τι να...