Τηλεφώνημα 1

Ο πετυχημένος ηλικιωμένος επιχειρηματίας, κλείνει το μάτι στην γραμματέα, λέγοντάς της:
- Είσαι για μια όμορφη βδομάδα στο εξωτερικό, εσύ κι εγώ; Θα το κάνουμε να φανεί σαν επαγγελματικό ταξίδι! 
Τηλεφώνημα 2 
Η γραμματέας τηλεφωνεί αμέσως στον άντρα της:
- Έλα γλυκέ μου, για μια βδομάδα, το αφεντικό μου κι εγώ πρέπει να πάμε στο εξωτερικό, γι αυτό να προσέχεις τον εαυτό σου, έτσι, αγάπη μου;
Τηλεφώνημα 3
Ο κατεργάρης σύζυγος τηλεφωνεί στην κρυφή ερωμένη του:
- Η γυναίκα μου πάει στο εξωτερικό για μια βδομάδα, ας περάσουμε αυτή τη βδομάδα μαζί.
Τηλεφώνημα 4
Η κρυφή ερωμένη τηλεφωνεί στο μικρό μαθητή που του κάνει ιδιαίτερα μαθήματα:
- Για μια βδομάδα έχω μια σοβαρή δουλειά, οπότε δεν χρειάζεται να έρχεσαι για μάθημα.
Τηλεφώνημα 5
Ο μικρός μαθητής τηλεφωνεί στον παππού του:
- Παππού για μια βδομάδα δεν έχω μαθήματα, γιατί η δασκάλα μου έχει δουλειά. Να περάσουμε αυτή τη βδομάδα μαζί;
Τηλεφώνημα 6
Ο πετυχημένος ηλικιωμένος επιχειρηματίας τηλεφωνεί στη γραμματέα του:
- Συγγνώμη, αλλά αυτή τη βδομάδα θα πρέπει να την περάσω με τον εγγονό μου, οπότε, δυστυχώς θα πρέπει να αναβάλουμε αυτό το «επαγγελματικό» ταξίδι που κανονίσαμε.
Τηλεφώνημα 7
Η γραμματέας τηλεφωνεί στον άντρα της:
- Αγάπη μου, αυτή τη βδομάδα το αφεντικό μου έχει μια δουλειά, κι έτσι ακυρώσαμε το επαγγελματικό μας ταξίδι.
Τηλεφώνημα 8
Ο σύζυγος τηλεφωνεί στην ερωμένη δασκάλα:
- Με συγχωρείς, δεν θα μπορέσουμε να περάσουμε μαζί αυτή τη βδομάδα. Η γυναίκα μου ακύρωσε το ταξίδι της.
Τηλεφώνημα 9
Η δασκάλα τηλεφωνεί στο νεαρό αγόρι:
- Κοίτα, ακυρώθηκε η έκτακτη δουλειά που είχα, οπότε, έλα κανονικά στα μαθήματά σου.
Τηλεφώνημα 10
Ο νεαρός μαθητής τηλεφωνεί στον παππού του:
- Παππού, η δασκάλα μου δεν έχει τελικά δουλειά αυτή τη βδομάδα, κι έχω μαθήματα, κανονικά. Συγγνώμη, αλλά δεν θα μπορέσω να σου κάνω παρέα.
Τηλεφώνημα 11
Ο πετυχημένος ηλικιωμένος επιχειρηματίας στη γραμματέα:
- Κοίτα, μην ανησυχείς γι αυτό που σου είπα, θα πάμε το «ταξιδάκι» μας τελικά. Κάνε κανονικά τις κρατήσεις.
Φήμες λένε ότι βρίσκονται ακόμα στα τηλέφωνα…